Mdkakam113 serum fizyolojik yapın bebeğinizi sırtı göğsünüze gelecek şekilde kucağınıza alın karşıdan birisi serum fizyolojik zaten serum şeklinde olan değilse tek kullanımlık olanların yarısını bir burun deliğine yarısını da diğerine sıkın sırtına pıt pıt vurun temizlenir bunu günde 8 kereye kadar yapabilirsiniz bebeğiniz ağlar büyük ihtimalle korkmayın ağlaması daha iyi burnu temizlenir eğer aspiratör ile çekmek isterseniz doktorumuz bize çok çok zorda kalmadıkça önermedi onlar burun da ödem yaparak bebeğin nefes almasını zorlaştırıyormuş aynı durumu bizde yaşadık bebeğim de hırıltı ve burun tıkanıklığı vardı 1 aylıkken doktor bunları söylemişti 🥰