Nidaeke34 12 günlük bebeğim doğduğu gun isitme testinden kaldı 15 gün sonra tekrarlanacak dedi bu durum başına gelen var mı kafam çok karışık çok üzgünüm 😭
Daisyy Nidaeke34 normal bir şey doğumdan kulağında su kalmıştır. İkincide geçer merak etme annesi. Benim kuzenim odyometrist bana önceden söylemişti ilkini geçmezse ikinciyi geçer diye.