Kızlar 23 günlük oğlum var gündüzleri uyuyro geceleri asla uyumuyor öyle yorgunum ki
2 saatte 1 emzirmeye çalışıyorum az çok
Fakat 3 saatt uyuyakalmisim alarmi kapamisim bebekte uyumuş tabu 3 saatt Bi uyandım vicdan azabı çekiyorum bi şey olmaz dimi ya😵💫😴😔