Kartal03 Göğüsümün ucu çok acıyordu dün başladı doktora gittim o da enfeksiyon olduğunu söyledi antibiyotik verdi bide krem ama emzirdiğim için içmek istemiyorum krem ile geçer mi acaba başına gelen var mı😞