asya123_ merhabalar, bebeğim çok şükür çok iyi. İki gün ateşlendi sadece sonra geniz akıntısı ve ona bağlı öksürük oldu o da birkaç gün sonra geçti. Multivitamin d vitamini verdik. Ateşlendiğinde de dolven çok iyi geldi bir de doktorumuz burun spreyi ve allerset diye bir damla vermişti onlar da baya iyi geldi bence. Covitte yapacak bir şey yok bebeklerde çok ağır geçmiyor ateş dışında bence