Sinoom LadyNiss gaz sorunumuz yok çok şükür bazen yaşıyoruz , ama kaka sorunumuz var 🤦🏻♀️ Sizde nasıl 🌺
LadyNiss @Sinoom inşallah tez zamanda geçer yaa biz gazlı bebeğiz ama çok şükür biraz hafifledi tam bitti demekte nasip olur inşallah 🙏🥰
Eylulbusrasamet Kızlar benim bebeğimde 27 nisanda doğdu ama 20 gündür kaka problemi var kakası var karnı şiş sıvı kkasıda kabız değil ama kendi başına yapamıyor müdahale ediyoruz gece gündüz ıkınma içerisinde uykusunda bile sizdede var mı bu tarz bişey
Demiratlas Eylulbusrasamet evet cnm aynı sorun yaşıyoruz maalesef 😔çok üzülüyorum uykusunda ağlıyor sancı gelıyor yapmıyor bebgım ancak sabun sokuyorum küçük az böyle yada zeytınyagı ıle derece ucu yada kulak çubuğu ıle yapıyor kabız deıl uyandırınca popo kısmını yapıyor ama alışsın ıstmıyorum doktora dedım bıogaıa verdı ama gazda çıkaramıyor ınanın çok zor 😞
LadyNiss @Eylulbusrasamet benim bebeğim de 6 Nisan da doğdu. Bizim son birkaç gündür kaka sorunumuz başladı sıvı fakat yaparken uykuda bile gözleri kapalıyken ıkınıyor ben arada yarım fitil atıyorum doktorum yazmıştı ve bir çay kaşığı zeytinyağı veriyorum bunlar biraz rahatlatıyor canım
Demiratlas Demiratlas bebegım 20 nısanda doğdu kaç gündür huysuz gaz problemi var ve memeyı almamaya basladı
Eylulbusrasamet Demiratlas ya bizde öyle zeytinyağ içiriyorum bio gaia nurse harveys kullanıyorum poposunu uyarmayınca yapamıyor içine 1 ml kadar zeytinyağ sıkıyorum ona rağmen yapmıyor fitilde vermedi doktor bagırsaklar çok cabuk alışır fitile ıkınması daha iyi dedi çok zorda kaldıgınızda acile gidin lavma yapsınlar dedi
Eylulbusrasamet Demiratlas doktorun demesine göre siz her uyarmanızda çocuk kaka yapmayı unuyor ıkınırken popo kasınıda sıkıyor o yüzden yapamıyor ıkına ıkına tam bunu öğrenecekken siz müdahale ettiğinizde çocuk tekrar başa sarıyor müdahale etmeyin dedi ama dayanamıyorum kıyamıyorum birde dışarıda gezdirmek sanki birwz rahatlatıyor gibime geldi ama yinede kesin çözüm olmadı
Eylulbusrasamet Hiç birşey yiyemiyorum ne sütlü ürünler ne baharatlı ne salçalı acaba yediklerimden mi diye ama hiçbir gelişme yok içim gidiyor kıvrandıkça
LadyNiss @Eylulbusrasamet sizi o kadar iyi anlıyorum ki paketli gıdalar kahve bakliyat çikolataya kadar hiçbir şey tuketmiyorum bol bol rezene çayı içiyorum ama yine aynı.. Damlalar kullanıyoruz denemediğim damla kalmadı en son relactaz ve metsili dönüşümlü veriyorum biraz rahatlattı inşallah bebislerimizin gazları, kabızlıkları bir anda bıçak gibi kesilir 🙏
Eylulbusrasamet LadyNiss sadece tahin pekmez salatalık yiyiyorum onun dılında hiç birşey yemiyorum ama yok yemeyle fln alakalı değil alerji testleri yaptırdım alerjik bir durumuda yok ıkındıkça ağzından sular geliyor artık başını oynatıyor yan yatırsamda kafasını düzeltiyor boğuluyor gece gündüz başında uyukluyorum iyice bitmiş durumdayım
LadyNiss @Eylulbusrasamet doktorum bana tahin pekmez de gaz yapar demişti. Yediklerimize ne kadar dikkat etsekte bu gaz kaçınılmaz gibi ya maalesef 😔