babyandmom1 allah yardımcın olsun otobüste bebekle çok zor. Ben 12 aylıkken 7 saatlık yola gittim annemle ona rağmen çıldırdım. Ayakta sallanıyordu büyük sıkıntıydı. Gece yolculuğu 12 saat kendi arabamızla yapöıştık 7 buçuk aylıkken skkınyçtı yaşamadık. Yatak yapmıştım ona gece mışıl mışıl uyudu