Anneler merhaba oğlum 1 yaşına giricek sezeryan doğum yaptım göbek ve basen çevremde sarkmalarım var ve çatlaklarım evde spor yapmaya calışıyorum, saglıklıda beslenıyorum ama ne yapsam düzelmiyor gördükçe psikolojim bozuluyor kafama çok takmış durumdayım .G5 masajı yaptırmayı düşünüyorum varmı yaptırıp sonuç gören ? Yada emzirme konusunda problem olurmu bilgisi olan varsa deneyimlerinize ihtiyacım var sevgiler 😊