Miracinannesi52 Kızlar yeni doğmuş 9 günlük bebeğim var ağzında damağında da pamukçuk deniyor ya hani beyaz birşey çıktı kayınvalidem de geçiriyor diye gidip gelip toz şekeri ıslatıp ağzına sürüyor 3 kere yaptı bunu eşime kızıyorum vermesin çocuğa birşey olur diyorum eşim de o babaannesi zarar verecek birşey yapmaz ki biliyor annem diyor ne yapacağımı şaşırdım nasıl geçer bu ağzındaki pamukçuk sizde çıkan var mı offf
BerrinHEA Miracinannesi52 şeker değilde karbonatlı su yapıp gazlı bez ile her emzirmeden sonra temizleyin
ebrukaya23 Miracinannesi52 canım karbonatlı suyla sil sürekli ağzını birde göğüslerini de sil sürekli
gokcekocyigit07 Miracinannesi52 karbonatlı su ile bebeğin ağzını, emziğini, biberonu, kendi göğsünüzü günde 2,3 defa düzenli silin, hemen herkeste oluyor ve çözümü de bu, geçmiş olsun 🙏🏻
burjuvaanne Miracinannesi52 eczaneden fungostatin var bebekler icin çalkala parmagina sur agzinin dikinin ustu yada damagina yada bi beze hic yapamiyorsa sür tülbente emsin 2-3 damla yeter 1 gunde sürekli yapma kendimde tatdim agizda böle mayhoş bir tat birakio😄 1 hafta olmadan gecer gider . Burda bi arkadaş vardi kayinvalidesi bisiler yedirip içiriodu torununa , anne de yedirmemeai gerektigini hem kaynanasina hemde eşine soyluyordu kizi kimse takmayinca kizda bebegin bezine bi tirnakcik keçcap mi ne surduydu alerji etti diye ondan sonra korkuo birdaha yapmamişlar ☺️
Celzey Bebekler için silikpn diş fırçası var şeffaf parmağınıza geçiriyorsunz kendi sütünüz var ise onunla ağzının içini yanak içleri dil üstü temizleyin. Küçücük bebeğe şeker verdirmeyin lütfen.
Miracinannesi52 burjuvaanne aslında güzel fikir de ben bezine öyle bRiley sürsem hastaneye götürürler rezil olurum artık bir şekilde önüne geçicem 😌
sevgisimay Miracinannesi52 bizim de uzun süre geçmedi kaynamış sogumuş suya karbonat yapıp temiz bezle dilini temizledim emzik kullanıyorsa emzigi kaynat karbonat ekle suya göğsünü de sil karbonatlı suyla bebeğin temas ettiği her şey steril olmalı bir de bana göğüs pedi kullanma demişti hemşirem nemli kalıp bakteri oluşturuyormuş göğüste
burjuvaanne Miracinannesi52 yok kizzz onuda goturdulerde pek bisi anlasilmiyor ya löp gibi koyma zaten tirnak kadar sürsen bez emer onu zaten hastaneye goturene kadar sadece lekesi kalir kiz da gitmis hayir gorurelim diyede doktor klasik alerjenden ötüru dikkat edin deyip gondermisler😄👍🏼Merak etme oyle tahlildir bisidir arastirmadir yapmiyorlar