Bebeğim 1 yaşında bende durmuyor yaa herkesin kucağında oturuyor bende aşağı inmek istiyor sinir oldum benimle oyun oynamiyor sesleniyorum gel diyorum gelmiyor benim kucağımdan halasını istiyor onu da her gün saatlerce görmüyor ama ona çok düşkün onda yemek yiyor onun kucağından aşağı inmiyor ama ben kucağıma aldığımda sınırlı oluyor