Aryasya Merhaba kizlar gaitada kan testi yaptiricam da giderken kakali bez mi goturecez yoksa orda mi beklicez yapmasini daha once yaptiranlar aydinlatirsa sevinirim
Oksijenlisu Aryasya canım, benim kardeşime yaptırmıştık ama o zaman 3-4 yaşında falandı sanırım. Orada vermiştik taze istemişlerdi. Geçmiş olsun
Gok01 Aryasya biz 3 aylıkken vermiştik bize tahlil için Kutu verilmişti evde de yaparsa beklemeyin hastanede diye ve yarım saat içinde teslim ederseniz yeterli demişlerdi öyle yaptık
Seydacelep Aryasya bende 3 gün önce kızımı götürdüm gaita testi verdik orda kulak çubuğuyla uyarıp yaptırdım gizli kan çıktı kaka yaparken kan geliyordu zorladığı için
2021_asel Aryasya Gaitasında kan var diye istedi doktor hastanede yapmayınca doktor evde yapınca kutusuna kaşıkla koy yarım saat olmadan getir demişti bizde oyle yaptık hastanede bekleyince yapmıyor nedense
Oksijenlisu Aryasya vaskülit şüphesi mi var? Ne için istediler ki? Belki bebekler de farklıdır keşke sorsaydınız
Oksijenlisu Gok01 evet siz söyleyince hatırladım. Bir kaç sefer vermiştik biz, evde yapabilir yarım saati geçmesin demişlerdi doğru söylüyorsunuz
Y-A-Annesi Aryasya kap veriyorlar emzirme odasına geç istedikçe emzir tuvaletini yapınca kaba koy ver bu kadar
Y-A-Annesi Aryasya aynen ben sabah 9 da gittim akşam 4te geldim eve. İdrar neyse geliyor da dışkı öğlen geldi bir de sonuç bekle derken akşam ettim
Aryasya Y-A-Annesi aynen ben idrar gibi beklemeyiz bezini verir gelirim diyordum 😊 hey yavrum heyy hayaller hayatlar