Merhaba arkadaşlar kızım 11.buçuk aylık dogdugun dan beri banyosu bizim için bi eziyet kesinlikle istemiyor yapmamızı altıncı yedinci aya kadar sadece bagırıp aglardı şimdilerde ise önümden kaçıyor banyo oturagı aldım küveti bıraktım küvette yüz üstü kendini atıyor savaşıyor du resmen oturagı direk yere koydum soyundugu an anlıyor banyo yapıcak basıyor çıglıgı neyse vücunu bi şekil köpük yapıp yıkıyorum ama sıra kafasına geldi mi izin vermiyor yüzünü yukarı dikiyor kafasını çevirip bi türlü Zap edemiyorum şimdiye kadar annemle yıkardık ben tutardım o yıkardı ama dedm artık alışmalı ben de yıkamak istiyorum inanın ki bi yaşına giricek bu ay daha ilk defa yıkadım sudan çok korkuyor çok bagrıyor ne yapmalıyım öneriniz nedir siz de yaşadınız mı hiç yada yaşayan var mı benim gibi tecrübeli anneler yazsın lütfen çok zor durumda yım teşekkür ederim şimdi den