Merhaba hanimlar 3yasunda bir oğlum var 3ay önce saçları dökülmeye başladı yuvarlak yuvarlak..3ayri doktor götürdük çok şükür kötü bir şey çıkmadı ..Saç kıran dediler..buyuklerimiz bu çocuk birseye sinirlenmis yada korkmuş diolar…Dr saç kıran dedi ama kafası harita gibi hep kaziyoruz simdi çim adam gibi oldu cansizzz az az..her gören bu ne dio akıl veriyor Allah için başına gelen varmi..Ne onerirsiniz doktor Bi solüsyon bir yağ verdi hı çok faydası yok gibi..ama canim çök sıkılıyor