Selam kızlar. Oğlum 15 aylık 2 gündür çişini kakasını tuvalete yapıyor çok şükür . Gündüz uykusunda bez takmıyorum kuru uyanıyor uyanır uyanmaz da tuvalete götürüyorum yapıyor ama gece uykusunda bez takıyorum çünkü sabaha karşı susuzluktan uyanır bol bol su içer tekrar uyur gözünü açamaz çünkü . E öyle olunca beze yapıyor malum. Sizce bu şekilde hata mı yapıyorum. Mesela 11 de uyuduysa sabah 6 da bir kez uyanır pervane önünde yattığı için ağzı kuruyor su veriyorum tekrar uyuyor 9 gibi tekrar uyanıyor mama veriyorum biraz. 1 saat daha kestiriyor tam anlamıyla uyanana kadar bezi ıslanıyor . Nasıl bir yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var