Merhabalar oglum 28 gunluk oldu mama+ meme olarak ilerliyoruz. Mamayi gunde 3 defa veriyorum biberonla. Iki gundur memeyi tutuyo iki cekip ağlıyor. Her emzirmemde yapmiyor. Dun aksam da yapti bu aksam da napsam etki etmedi tutup tutup birakip ağlıyor sinirleniyor. Memeyi cikariyorum tekrar tutmak isteyip ağlıyor. Gazini çıkarıyorum. 2 dakika daha fazla duruyo memede sonra yine aynı. Ne yaoacagimi sasirdim nedeni nedir acaba bilen var mi bu meme reddi mi oluyor