27072021 Merhaba, İzmir’de kadın doğum doktoru ve hastane önerisine ihtiyacım var. Önerilerinizi bekliyorum teşekkürler 🤗
demetdemircioglu 27072021 devlet düşünürsen 2sini de Gaziemir de devlette yaptim doktorum Enis Arif Seyhun ebeleride çok iyidi. İlk dogumumda ebem mesaisi bitmesine rağmen çıkmadı doğumum yakın diye 💕 2. De tanıdığım ebemdi zaten kesi istemedim diye kesmedi bile bebişim 😂
Saziyersin 27072021 devlet istiyir iseniz havvagul hanim ve Ayşegül hanım doktorum havvagul hanimdi ama acil diguma alındığı için Ayşegül hanım yapmıştı cok ilgili idi ozel istiyor iseniz de can hastanesi irfan bey çok basarili doktor
Denizimmmmm 27072021 su hastanesi ceysu hanım çok iyi bir doktor herkonuda yardımcı olup bilgi veriyor her zamanda kendisine ulaşabiliyosunuz hastane çalışanlarıda çok iyi ben çok memnun kaldım
27072021 demetdemircioglu teşekkür ederim, kardeşim için araştırıyorum bebek düşünüyor Karşıyaka, Menemen, Çiğli taraflarında bir yer istiyor.
linamommmmm demetdemircioglu enis arife bende gittim gaziemir nevvar salihte doktor bende hiç beğenmemiştim😅 aksi davranmıştı bana biraz kul kaderini yaşıyor işte 😅
demetdemircioglu linamommmmm aksi gibi ama çok ilgilidir 🙈 hani böyle sert ama sevecen babalar vardır ya işte o çok severim 😂