Merhabalar arkadaşlar kızım 6 aylıkken emmeyi bıraktı 9 ayına kadar sma kullandık sonra doktor değişikliği yaptık dokturumuz kilosunun az olduğunu mamayı değiştirmemiz gerektiğini söyledi ek gıda da zaten hiçbir yol kat edemedik zorla yediriyorum zorla mama içiyor resmen bütün gün kaşık elimde geziyorum benim gibi olan varmı çıldırmak üzereyim 😞😞en son doktora gittiğimizde kilosu 8700 dü