Bebeğim 2 gün kakasını yapamadı ve gaz sancısı vardı çok uğraştım pazar günü akşam yaptığı kakasını içinde mukuslu kan vardı belki çok sıktı kendini ondan dır diyip takip te kaldım ertesi sabah yine yaptı aynı şekilde mukuslu kan vardı hemen doktora gittik kan kaka tahlili ve ultrason istendi herşey temiz sadece kakada amip var dedi yani bakteri mikrop bebeğim henüz küçük 4 aylık olmak üzere ek gıda veya mama almıyo doktor antibiyotik şurup verdi 1 hafta kullan dedi çocuk enfeksiyon hastalıkları ve çocuk gastroenteroloji ye götür araştırsoınlar dedi çok küçük neden olmuş diye randevu aldım ama ayın sonuna bugün akşam 2 sefer kaka yaptığında çığlık çığlığa ağladı yavrum başına gelen anneler neler yaşadınız fikirlerinize ihtiyacım var