Oli findiginannesi_ ben hic bir sey surmedim cok az çatlağım oldu doguma yakin. Bebegim 13 aylik suan kendiliginden kayboldular. Catlak yok 🤷♀️Olsaydi da severdim yaa hamileligimin hatirasi olurdu. 😬
Gok01 Yaptırmadım ama düşünüyorum bekleyeyim şurada 🌸 son 15 güne kadar lierac kullandım tek bir çatlak yoktu ama o son 15 gün erken doğum riskinden yatış yapıldı hiç süremedim ve bir anda çatladım baldırlarımı aldırsam anca düzelirim 🤣🤣
Yenigelinnur Gok01 bende 3 gün sürmedim siparişin gelmesini bekledim ağaç kökü gibi oldu karnım ve kırmızı kırmızı 5 ay geçti kırmızılıklar hala var 🙄
Cerenimmmmm Oli sevilmiyor kesinlikle doğum yapıp taş gibi olan annele görünce ben şahsen depresyona giriyorum kendimi iyi hissetmiyorum 😀
Yenigelinnur Oli bu benşm çatlakları gördükten sonraki avuntum 🥲 olsun kızımın bana ömürlük bir hatırası diye
Cerenimmmmm Ayy of bende o kadar çok çatladım kiii bebeğim4 aylık oldu hala geçmedi kurbandan sonra çatlak tedavisi ve epilasyona gidicem inşallah geçer