Bebeğim 1aylik oldu birkaç gündür kakasını yaparken çok ıkınıyor ,kızariyor uykudan kendini uyandırıyor bağırsakları gayet iyi çalışıyor dışardan garul gurul duyuluyor yaptığı zamanda kıvamı kabız gibi değil karnını ovaliyorum sırtına vuruyorum olmuyor eczahane sordum fitil verdi. 4e bölüp verecekmisim ama Ne kadar zamanda bir verilecek demedi bilgisi olan varmı tecrubesizim