Fehimesaglar Kuzeyinaanesi kaç aylıkken yaptırdınız lokal mi oldu genel mi 😊 genelden korkuyorum açıkçası ama 3. Aydan sonra genel tercih ediyorlarmış sanırım hareketliliğinden dolayı
Kuzeyinaanesi Fehimesaglar Fehimesaglar lokal olduk hiç zorluk çekmedik 1 hafta kadar kantaron yağı sürüp karton bardak kesip koydum beze yapışmasın diye . Çok çabuk geçti . Genel zor oluyor aynı gün genel olan vardı hepsi ağlıyordu narkozun etkisiymiş 😞😞
Fehimesaglar Ceyradeniz 3000 fazla yüksek gerçekten heryer 700 ile 1500 arası verirken bu adamın özelliği ne acaba
Littleboy NeslihanAyanolu 87 günlüktü lokal anestezi ile yapıldı. 3 ayını doldurmayan bebeklere lokal anestezi uygulanıyormuş.
Kuzeyinaanesi 2,5 aylıktı olduğumuzda lokal anestezi oldu . NeslihanAyanolu 2,5 aylıktı lokal anestezi olduk .
Fehimesaglar NeslihanAyanolu biz haftaya 5 aylık olduğunda sünnet yaptırıcaz doktor lokal yapacağını söyledi genel anesteziyi yüreğim hiç istemiyor
Cagininannesi Fehimesaglar merhaba biz sunnet olduk 3gün önce sizide bilgilendirmek istedim 3gün olmasına ragmen bebeğim iyileşti diyebilirim sadece operasyondan sonra ağladı daha sonrası cok rahat geçti, şimdi gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum 😌
Fehimesaglar Cagininannesi hayırlı uğurlu olsuun ☺️ Sağlıkla büyütün inşallah çok teşekkür ederim bilgileriniz için lokal anestazi oldu sanırım kaç aylık oğlunuz 😊
Egeliglsm Kuzeyinaanesi bizde ali beyde yaptırdık haziran ayında çok memnun kaldık. Video hiç aklimıza gelmedi bizim keske çektirseymisiz dedim yazınızı görünce
Cagininannesi Fehimesaglar evet 3 buçuk aylık . İyiki yaptırmısım gercekten böyle kolay olabileceğini düşünmemiştim