Cerenimmmmm bildiğim kadarıyla buzdolabının buzluğunda 3 ay, derin dondurucuda 6 ay saklanabilir (derin dondurucu normal buzdolabı buzluğu kadar çok açılıp kapanmadığı için) sonrasında kullanmak için çözdürdüğünüzde önce koku ve tat kontrolü yapmanızda fayda var. Araştırdığımda anladığım kadarıyla daha uzun süre bekletmek sütü bozmuyor ama bulunduğu ortamdaki diğer gıdaların kokusunu içine çekermiş.