Kızlar 1 hafta önce düzenimiz vardı bi hasta oldu hastaylen bile az buçuk düzeni vardı şimdi uyumuyor gece gündüz ayakta bı sıkıntısı olduğunu düşünmüyorum neşesi yerinde şükür ama ben pert oldum artık keyfi yerinde olup neden uyumaz ki bi bebek böyle değildi az uyurdu ama uyurdu yani 😞