Cndntnr bu hepimizde başlarda böyle ama ben asla robot kullanmadım. Önce çatalla eziyorsunuz sonra tek tek elinizde parçalayıp veriyorsunuz sonra onun da parmağına gelecek şekilde önüne koyup kendi yemesini sağlıyorsunuz
Bu 3 evre bizde tam 1,5 ay sürdü size de tavsiyem robotu hemen şimdi bırakın asla çekmeyin öğüre öğüre alışıyorlar zaten her bebek çiğnemeyi bilip doğmuyor 🥲