Merhaba canım anneler bebisim 5 ay 3 gunluk hiç gunduz uykusu yok..gunduz uyursada yarım yarım ve sadece memede uyumaknistiyor..sizlerin uykusu nasıl..tecrübeli anneler bbeislerini gunduz nasıl uyutuyor..3 ay sonra ise başlayacağım ve gunduz
uyumazsa çok perisan olur hem kendisi hem annem..bana bi cikar yolu..belki 3 ay da alıştırdım yavas yavs