Hanımlar iyi akşamlar iki gündür bebeğim oluk oluk kusuyor beslemeye çalıştığım zaman kusuyor . Hemen acile götürdüm midesine kadar gaz dolmuş dedi doktor kakasını günde iki kez yapıyor kıvamı güzel bütün gazlarını da çıkartıyor lavman yaptılar bakalım tekrar kusacak mi? Basına boyle gelen var mi acaba bebeğimi cok mu yediriyorum ki boyle oldu bilemedim