Selam kızlar kızım 18 aylık üst 4 dişinde lekelenme oluştu dişçiye götürdük ve gece beslenmesini kesmeniz lazım dedi. Memeye de düşkün bir çocuk. İlk 2 gece çok zorlu geçti ağladı saatlerce uyanık kaldı oturdu yatağa. Ama şuan iyi uyanıp hemen geri dalıyor. Gece emmesini keserken yara bandı yapıştırdım mememe Şuan da uyanıp hep bakıyor var mı yara bandı diye acaba ne zaman kontrol etmeyi bırakır ?