1 buçuk sene kullandım valla o kadar seviyordum ki çıksın istemedim hayatımda kendime yaptığım en güzel hediye diyebilirim dişlerimi göstere göstere gülmek çok güzel asla dayanılmaz bir acısı yok telleri sıktıkları hafta biraz hassasiyet olurdu öyle büyük bir acı hissi yok ilk 1 hafta hassas olacak sonra zaten ağız içi dokuları da buna alışıyor ve tel yokmuş gibi bir hayat oluyor