Kızım kontrolünde 7 kiloya yakın çıktığı için sağlık ocağından verdiklerinde kilosuna göre her 1 kg için 1 damla olacak şekilde 7 damla ver, gün içine yayarak aç karnına ver, aç olması önemli kusma yapmaması için demişti. İshal, kabızlık, gaz sıkıntısı, kusma, huzursuzluk olabilir demişti.
Bestiron damlayı nasıl kullanacağım yine her 1 kg için 1 damla olarak mı, aç mı vereceğim?