Ezo44 valla şu an beni anlatmışsınız benim oğlum da 11ayina girmek üzere,aynı sıkıntı bizde de var, bugün en krizli günümüzdu, yaklaşık 3 aydır regl olmuyordum bugun oldum hiç halim yok ayakta duramıyorum çocuk uyumuyor yanına yatıyorum uyuyor kalktığım an uyaniyor başlıyor ağlamaya yatağın içinde emeklemeye yatağın parmaklıklarından tutunup ayağa kalkmaya, babası geliyor kucağına alıyor uyutmak için yok çığlık çığlığa ağlamaya devam,hiç dermanım yok 1 saatten fazla ayakta uyutmaya çalıştım daha da uyumazdi da yoruldu ağlamaktan ondan uyudu heralde kaç kez yatağına koydugumu sayamqdim bile, bı de emekleyerek gidip gidip besige kafasını vuruyo sanki bundan zevk alır gibi 😄 Cozum bulan varsa nolur yazsin