Ozgeayazmuhammed Bebegim 1 aydır sürekli kabız yapmıyor. Her yolu denedim doktor da gliserin kansuk verdi. Alışkanlık yapan diyen var yan etkisini gördüm diyen var korkuyorum çocuğa vermeye böyle de durmuyor. Uzun süreli kullanan anneler bı bakabilirler mi
48316ELIZAN Ozgeayazmuhammed 5.aya girdik 3 ay kullandim aksine kaka yapmasini kolaylastirdi alisti yani suan cok tikanirsa veriyorum yine bir zarar gormedim doktor kontrolunde kullaniyorum zaten ama tam olarak vermedim hic kiriyorum yarim sekilde kullaniyorum.
Ayazpoyraz2821 Ozgeayazmuhammed bnde oğluma kullaniyorum bi zararini grmedim doktorunuz ne dediyse oyle ypin bnce
Ozgeayazmuhammed 48316ELIZAN kaç gün de bı kullanıyorsnz acaba karın ağrısı yapıyor diyotlar bebekte ne kadar doğru
48316ELIZAN Ozgeayazmuhammed Benim bebegim biraz fazla yiyor o yuzden 3 gun en fazla 4 gun yapmadigi zaman veriyorum aksine rahatliyor ben aglama sizlama gormedim fitili verirken kakasini yaparken de cok rahat .Kendisini sıkar yapamadigi zaman yuzu kizarir ayaklarini karnina ceker mamayi reddeder anlarsiniz zaten .Fazla kaldigi zaman bagirsak rahatsizligi olur kaka ddahacok sertlesir cevreyi dinlemeyin .