elifekremm25 her gün sadece ılık suyla banyo yaptırın sonrasında vücudunu kurulayın ve nemlendirin ama nemlendirici çok önemli yenidoğanın cildi kurumaya çok müsaittir bebe yağı pek önerilmiyor onun dışında sudocrem pişik kremi de bayağı iyi geliyor kaşıntısını kızarıklığını alıyor o yüzden egzemanın tedavisinde de kısmen kullanılıyor. Pamuklu kıyafetler giydirin vücudunu kuru tutmaya çalışın oda sıcaklığı 24 derece ideal korkmayın klima açmaktan bu sıcak havalardan onlar da bunalıyor direkt ona temas etmesin hafif serinlik olsun içeride yeterli olur çok geçmiş olsun