Droni hiçbir sorun olmuyor canım, hiç kendini korkutma. Asla da kötü düşünme, benim oğlumun bıngıldağı doğuştan zaten çok küçüktü, kapandı kapanacak şekilde. Başı da 33cm doğdu. Önemli olan aydan aya büyüyor olması. Bıngıldak kapalı doğanlar bile varmış. Oğlumun bıngıldağı 1 yaşına girmeden kapandı, hiçbir sorun yaşamadık. Şu an 17 aylık.