Nlvdgn Kızlar sağlık ocağının verdiği d vitamini kullanıyorum bebeğime kızım 4ay 10gunluk.ama unutuyorum arada.ve bitmedi tarihi de geçmedi.simdi açık ya uzun kullanmam da sakınca var mı ya da ömrü bitmiş mıdır.bittiyse aticm bilginiz var mi
Nlvdgn Liyuzamomm bu aralar çok rahatsızlandı ona fırsat gelmedi hastanelerden.yarindan itibaren devam edicez. Tesekkur ederim🙂
ayyates11 Nlvdgn eğer imkanınız varsa devletin verdiğini kullanmayın.İçerisinde paraben varmış.kendi çocuk doktorumuz öyle söylemişti