oğlum 10 aylık 2 haftadır hasta aşırı iştahsız günde 2 kere zorla emiyor hiç birşey yemiyor zayıfladı süzüldü gitti resmen iştahı için ne yapabilirim sevdiği şeyleri yapıyorum asla hiçbir şeyi yemiyor lütfen yardım edin saten moralim bozuk çocuğun iştahsızlığı da beni daha kötü yapıyor