Zlhavr01 Eylul ayında normal dogum yaptım. 8 ay sonra 3 mayısta ilk regl imi oldum. Üzerinden 1.5 ay geçmesine rağmen tekrardan 2. Kez olmadım. Korkuyorum tekrar hamile olmaktan. Sizce hamile miyimdir. Korkudan doktora da gidemiyorum
oksitosin Zlhavr01 benzer durumdayız 5 ay oldu doğumdan 2 ay sonra adet oldum, bu ay tam 25 gün gecikti, hamilemiyim diye düşünmekten kafayı yemek üzereyim 😦
Ucakzeynep Canım yanlış anlama ama gitmende fayda var aynı şeyi benim kuzenim yaşadı hamile değildi adet duzenleyici verdi gonderdi belki oyle biseydir
oksitosin Zlhavr01 ben iki tane test yaptım negatif çıktı ama geç döllenme falan olabiliyormuş yarın gidip kan vericem ve kurtulcam düşünmektwn
Ucakzeynep Bende ağustus ayinda doğum yaptim ama hep duzenli geldi doğumdan sonra 1 gun gecikse bile korkuyorum acaba mi diye anlayabiliyorum sizi
oksitosin Zlhavr01 benim 20 gün gecikmede vajinal ultrasonla baktı doktor görülürdü o zaman bence, ama stresten kurtulamıyorum