Kizim 1 yasina girdi . Dogdu dogali kucuk besiginden haric hic bir yerde yatmiyor uyumuyor . Buyuk besik aldik onda uyusun istiyorum bir turlu alistiramiyorm . Gitttigimz yere o besigi goturuyoruz .. şu besikten kurtulmam lazim fikirlerinize ihtiyacim var . Baska yerde yattigini hemen anliyor aglama krizine giriyor resmen