Kızlar merhaba iyi akşamlar çenemin altında ağrı var elimede biraz şişlik geliyor ve orasida ağriyor sabahtan beri yutkunurken de zorlanıyorum çene bezi galiba orası sabahtan beri çok ağriyor kulağıma vuruyor başına geldi ki böyle bişey ? Hastaneye gitmeme gerek var mı? Kendi kendine geçer mı teşekkürler