15 gün oldu tuvalet eğitimi veriyorum çiş söylüyor tamam ama kaka asla söylemiyor geldiğini anladığım zaman istersen gidelim diyorum ağlıyor hayır diyor sonra kiloduna yapıyor her gün kaka yıkıyorum öyle sıkıldım ve yoruldum ki Her yolu denedim olmuyor akıl verin çok yorgunum ya 🥺