Svmgncr benim oglum kabiz degil ama poposunda catlak oldugu icin kakasini yapmiyor. 2.5 aydir biz fitille kakasini yaptiriyoruz. Kakasini kendi yapsin diye kayisi felan yedim ben sütten gecer diye ama bana zarari oldu. Ben ishal oldum ,az daha ishalden zehirleniyordum o derece cok yemişim kayisı 😂 bunuda denemeye cesaret edebilirim belki. Kabiz degilim ama oglum icin deneyim. 😂