Benim kizim nobet gecirme hususnda rriski, amca, ve teyzeleri belki de esim bioe kucukken nobetler gecirirmis…
Doktoruma bu konuyu acinca o suratinin istemsiz ve terar eden kasilmalari olacak mi diye takip et dedi… sadece vahsettig8n gibi kasilmalar, ki belki kasilma da degil, bence heyecandan yapiyordur ya,
Ama elbette her halukarda, doktoruna kesinlikle danis…
Googlen in kotu senaryolarina bakmaktan vazgeç😅