Bayancin altına kaçırması gerileme/regresyon davranışıdır, kardeşini kıskanıyordur muhtemelen bu süre zarfında biraz ona karşı da sabırlı olmaya çalışın düzelir inşallah, bi kaç ay idare edebilirseniz imkan varsa anaokulu/kreş tarzı bi yere gönderebilirsiniz. Küçüğü bebek arabasına koyup büyüğü parka çıkarabilirsiniz. Biri açık hava alır biri parkta oynar yorulur, kardeşin bakım işlerine de dahil edebilirsiniz. Eşiniz konusunda bişey demek istemiyorum, üzüldüm sizin adınıza