Merhaba guzel anneler, bundan 1 ay once covid olduk ve ben baya agir gecirdim. Emzirdigim icin ilk etapta parol kullandim 3 gun boyunca dusmeyen atesim vardi ve beni cok zorladi,ardindan doktor Nurofen verdi. Neyse simdi de 3 gundur vucudumun her yerinde, yuzumden ayagima kadar gunes alerjisi gibi, kurdesen gibi ciddi anlamda yangili bir alerji oldu. Adeta mutant gibiyim suan, cildim cok kabarik ve sivilce gibi seylerle dolu.. ozellikle sabah ve geceleri alerji olan yerlerim kizarip kabariyor ve cok kasiniyor. Dun doktora gittim, kortizonlu krem ve ilac verdi. Covid oldugumuzu da belirttim, Nurofen ictigimi de soyledim. Bu aksam gittigim doktorun sayfasina bir bakayim dedim, Covid sonrasi urtiker, kurdesen olabilir gibi bir videosu vardi ama muayene de boyle bir sey demedi. Suan bu durumu biraz arastirdim olabiliyormus, aranizda Covid sonrasi boyle bir durum yasayan oldu mu acaba?