agns tamam bunu yaptıktan sonra o sayfadan çıkın buraya postunuza gelin, bı mesaja cevap vermek için tıklıyorsunuz ya benim şuan yaptığım gibi, birşey yazmadan elinizi basılı tutun yapıştır yazıyor ona tıklayın bu kadaarr, hatta sizin şuan kopyalanmış tır benim bu mesajıma cevap verirken basılı tutun elinizi yapıştır diyin