Kızlar dün 19 gibi bebeğimin vücudunun çok sıcak olduğun fark ettim ölçtüğümde 37.6 çıktı ılık duş yaptık bir tatlı kaşığı calpol verdim. Biraz dindi ateşi ama gece sürekli ağladı huzursuz oldu 37.8 falandı ateşi üstünü çıkardım bezle kaldı sabaha kadar. Ama hep huzursuz bugünde bir ağlar bir Güler aniden ağlar ateş 37.7 olur sonra 36.7 ağzının içi ateş gibi ama sürekli geğiriyor hiç birşey yemiyor bitkin nedir bu üşüttü mü diş mi kaldım ortada ne yapacağımı şaşırdım