tirtilinannesii curly_mom Merhabalar basınçtan korumak amacıyla sadece kalkışlarda mı önlem almamız gerekiyor bebekler için bilmediğim için soruyorum 🍀
curly_mom tirtilinannesii evett ben öyle biliyorum, ben pipetli suluktan su içirdim.. Ve inişte baya gürültü oluyor o sıra kulağını kapattım korkmasın diye bi sıkıntı yaşamadık 🤭🙏🏼
curly_mom TalentedMom yani sevdiği ne varsa alın yanınıza.. Ben ekstra olarak şu çizim tabletleriden aldım ki en durmadığı anda çıkadım onunla oyalandı baya.. Yeni bişeyler ilgisini çekebilir diye düşünüyorum 🤗 Bol şanslar 🙏🏼🍀🍀