Biranneikibebek geçer merak etmeyin iyiki küçükken yaptırmışim diyor insan,sizin 5aylik olduğu için hareketlidir ister istemez hareket ettikçe de bezine falan degiyordur,büyük beden bez kullanın ben öyle yapmıştım,görüntü olarak ilkten insan tedirgin oluyor ama düzeliyor çok az sabır.. ustelik kantoron yağı her türlü yaraya iyi geliyor ,doğum sonrası kendi dikişlerim için de kullandım ,oğlum pişik gibi olunca da sürüyorum hemen bı dahaki bez değişimine eser kalmıyor