Merhabalar, 19 aylık kızım var. Benim ve eşimin ailesi çok uzakta yaşıyorlar 1 kere falan gelebildiler bu 19 ayda burda tanıdığımız kimse yok kızım doğduğundan beri kan vs vermeye gitmek istiyorum hastane işlerim var onlara bile gidemedim 19 aydır babasını çok seviyor ama bensiz nefret ediyor ben olmadığım an cinnet geçiriyor onada hak veriyorum birlikte uyuyoruz doğduğundan beri yani günün 24 saatinde hep temas halinde benle alışmış olduğu durum bu, o kadar özeniyorum ki bebeğini annesine eşine kardeşine vs 1 saat bırakıp bir kahve içmeye giden annelere ben 1,5 senedir tek başıma bakkala bile çıkmadım ve yaklaşan 2 yaş sendromuyla bu aralar o kadar bunalıyorum o kadar bunalıyorum ki istediğim çocuğu anneme atıp bütün günü kendime ayırmak vs değil eşimde bi yarım saat dursa bir yürüyüş yapıp gelsem dünyalar benim olacak öyle bunaldım ki, benimle aynı kaderi paylaşan anneler var mı sizde durumlar nasıl ne zor gurbetlik ablama yalvarıyorum izin al işten 1 hafta gel çocuğa bak bi temizlik yapayım adam akıllı diye 🤦🏼♀️