Kızlar esım ıphone aldı sımdı dıger telefondan aktarım yaptık dıger Apple kımlıgı yenı olana gectı ama onun sıfresını bılmıyor yenı kımlık ile açmak ıstıuordu aldık hatta yenı maıl ama onunla gıremıyor sımdı dıger eskı olan aktarıldı nasıl yapabılırız