newmama222 Çok memnunum ben üniversitenin hazırladığı bir maya zaten çok sağlıklı. Yarım çay bardağı pastörize sütü ısıtın serçe parmağınızla bakın 7 ye kadar saydığınızda parmağınız hafif gıdıklanınca mayayı dökün iyice karıştırın tahta kaşık kullanın bu çok önemli iyice çözülsün. Sonra üzerini örtün fırın içine koyun ki ısı aynı kalsın. Mayanız 6 saat sonra hazır. Yani aynı yoğurt mayalar gibi hiç bir fark yok